W Play doceniamy umiejętności, dostrzegamy talenty i pomagamy w ich rozwoju
Obszar Technologii jest odpowiedzialny za 5 głównych tematów – bezpieczeństwo (w tym cyberbezpieczeństwo), sieci (mobilne oraz stacjonarne), IT, usługi (m.in. Telewizja, urządzenia abonenckie) oraz transformacja technologiczna. W Play nie tylko nie zwalniamy tempa w zakresie rozwoju infrastruktury, ale także stale modernizujemy swoją sieć.
Zapewniamy ochronę danych, systemów i usług przed zagrożeniami związanymi z cyberatakami i innymi incydentami bezpieczeństwa. Zajmujemy się monitorowaniem sieci, wykrywaniem i neutralizacją incydentów bezpieczeństwa oraz zapewnieniem zgodności z regulacjami prawnymi. Tworzymy i utrzymujemy solidną infrastrukturę ochrony, która gwarantuje poufność, integralność i dostępność usług telekomunikacyjnych, chroniąc zarówno użytkowników, jak i zasoby firmy.
Klientów mobilnych
Gospodarstw domowych
Jesteśmy Play – liderem rynku telekomunikacji i usług cyfrowych w Polsce
Codziennie zapewniamy milionom osób swobodny dostęp do nowoczesnej technologii: od telefonii komórkowej, przez superszybki internet, aż po telewizję i rozwiązania dla biznesu. Od momentu debiutu w 2007 roku jako czwarty operator na rynku, zrewolucjonizowaliśmy sposób, w jaki Polacy korzystają z usług cyfrowych. Dziś zaufało nam ponad 13 milionów klientów mobilnych i 2 miliony gospodarstw domowych – to dla nas ogromna motywacja do dalszego rozwoju.
Co nas wyróżnia? Nie tylko innowacyjna oferta i atrakcyjne ceny, ale także jedna z największych i najnowocześniejszych sieci telekomunikacyjnych w Polsce. Nasza infrastruktura obejmuje niemal 100% populacji, a światłowód dociera już do milionów domów.
Jesteśmy Play – liderem rynku telekomunikacji i usług cyfrowych w Polsce
Klientów mobilnych
Gospodarstw domowych
Codziennie zapewniamy milionom osób swobodny dostęp do nowoczesnej technologii: od telefonii komórkowej, przez superszybki internet, aż po telewizję i rozwiązania dla biznesu. Od momentu debiutu w 2007 roku jako czwarty operator na rynku, zrewolucjonizowaliśmy sposób, w jaki Polacy korzystają z usług cyfrowych. Dziś zaufało nam ponad 13 milionów klientów mobilnych i 2 miliony gospodarstw domowych – to dla nas ogromna motywacja do dalszego rozwoju.
Co nas wyróżnia? Nie tylko innowacyjna oferta i atrakcyjne ceny, ale także jedna z największych i najnowocześniejszych sieci telekomunikacyjnych w Polsce. Nasza infrastruktura obejmuje niemal 100% populacji, a światłowód dociera już do milionów domów.
Wartości
Nasze wartości, fundament sukcesu w Play
Can do
Kreatywność, odwaga i poszukiwanie rozwiązań- to dzięki nim jesteśmy w stanie zrealizować cele, pamiętając o wpływie naszych działań na innych. Komunikujemy swoje potrzeby, prosimy o pomoc i wspieramy się nawzajem.
Clear
Jesteśmy przekonani, że klarowność i prostota budują wzajemne zaufanie i współpracę w zespołach. Stawiamy na równe traktowanie wszystkich członków zespołu i otwartą komunikację.
Close&Care
To uważność na potrzeby drugiego człowieka. Szacunek i empatia sprzyjają naszej współpracy i efektywnemu wykorzystywaniu czasu. Pytamy i słuchamy się wzajemnie, budując silne zespoły i przyjaźnie na lata.
Passion for Better
To inspirowanie i wychodzenie poza schematy. Z entuzjazmem podchodzimy do nowych projektów, szukając najlepszych sposobów na upraszczanie procesów. Tworzymy innowacyjne rozwiązania, dopasowane do potrzeb naszych Klientów.
Joy
To nie tylko dobra zabawa! Celebrujemy każdy sukces i dbamy o energię oraz czas na relaks. Różnorodna perspektywa wzbogaca naszą pracę, czyniąc nas silniejszymi i bardziej kreatywnymi.
Historie
Twoja kariera, nasza pasja
Benefity
Pracuj z nami i korzystaj z
wyjątkowych benefitów!
W zależności od obszaru i stanowiska oferujemy różne formy premii. W przypadku premii rocznej jej podstawa wynosi 20% Twojego rocznego wynagrodzenia.
Oferujemy bogaty pakiet medyczny w znacznej części współfinansowany przez pracodawcę dla Ciebie i Twojej rodziny. Istnieje możliwość dodania do niego opieki stomatologicznej.
Dbamy o Twoje bezpieczeństwo – oferujemy w pełni opłacane przez firmę ubezpieczenie na życie – z opcją objęcia nim bliskich.
Pracujemy w modelu hybrydowym - 3 dni w biurze, 2 dni zdalnie. Dodatkowo, możesz skorzystać z okazjonalnych dni pracy zdalnej, kiedy tego potrzebujesz.
Oferujemy dodatkowy dzień wolny do wykorzystania na profilaktykę zdrowotną.
Zapewniamy telefon wraz z modemem internetowym, a także dostęp do dodatkowych usług, takich jak telewizja i platformy streamingowe.
Oferujemy szeroki wybór szkoleń i programów rozwojowych – od reskillingu, przez coaching kariery i mentoring, po specjalistyczne kursy dopasowane do Twojego obszaru pracy.
Każdego miesiąca zasilamy Twoje konto na platformie kafeteryjnej punktami, które możesz wymieniać na to, co lubisz (np. kartę multisport). Zapewniamy też dostęp do Mindgram - platformy wspierającej zdrowie psychiczne i rozwój osobisty dla Ciebie i bliskiej osoby.
Wierzymy, że dobry zespół to zgrany zespół – dlatego regularnie spotykamy się na firmowych eventach i wyjazdach integracyjnych. Działają u nas też sekcje sportowe – m.in. żeglarska, koszykarska, piłkarska, biegowa i joga.
Proces rekrutacyjny
Krótki i przyjazny proces rekrutacyjny
Proces rekrutacyjny
Krótki i przyjazny proces rekrutacyjny
FAQ
Masz pytania? Poznaj odpowiedzi
Nasze działania
Działamy na rzecz lepszej przyszłości
W Play nie tylko łączymy ludzi, ale także wspieramy społeczność, dbamy o środowisko i tworzymy innowacyjne rozwiązania. Zobacz, jak działamy na rzecz lepszej przyszłości!