Onboarding w Play
O wszystkich etapach i krokach od momentu rekrutacji informujemy Cię na bieżąco.
Co Cię czeka w pierwszych dniach?
Swoją podróż rozpoczynasz od spotkania w biurze, podczas którego podpisujesz umowę i odbierasz sprzęty służbowe. Pierwszego dnia weźmiesz też udział w szkoleniu BHP. W kolejnych dniach poznasz firmę podczas Welcome Day. To okazja do spotkań z ekspertami wewnętrznymi, którzy przybliżą Ci, jak działa Play i co jest dla nas ważne. Przekażemy Ci też najważniejsze linki, dzięki którym samodzielnie będziesz mógł poznawać Play, szybciej dotrzesz do potrzebnych na początku informacji i oswoisz się z nowym miejscem pracy. Nie mamy dress code.
Szefa lub szefową już znasz z procesu rekrutacji i to on lub ona poprowadzi Cię dalej, przedstawi plan wdrożenia i zapozna ze współpracownikami.
Czas wdrożenia
Pytaj, sprawdzaj, dowiaduj się – być może wdrażać Cię będzie szef, a może mentor z zespołu?
Wykorzystaj ten czas dla siebie, żeby poczuć się pewnie. To od Ciebie i zadań, które wyznaczy Ci przełożony zależy, ile potrwa proces wdrożenia i jak szybko poczujesz się częścią zespołu.
Witaj w Grupie PLAY! 😊
Co Cię czeka w pierwszych dniach?
Swoją podróż rozpoczynasz od spotkania w Twoim docelowym miejscu pracy z szefem lub szefową, którą już znasz z procesu rekrutacji. Podczas tego spotkania podpisujesz umowę i odbierasz sprzęty służbowe. Pierwszego dnia weźmiesz też udział w szkoleniu BHP. W kolejnych dniach poznasz firmę podczas Welcome Day. To okazja do spotkań z ekspertami wewnętrznymi, którzy przybliżą Ci, jak działa Play i co jest dla nas ważne.
Przełożony poprowadzi Cię dalej, zapozna ze współpracownikami oraz pokaże salon. On lub wyznaczony mentor opowie Ci również o procesie wdrożenia.
Proces wdrożenia
Chcemy Cię dobrze przygotować do pracy, więc proces wdrożenia podzieliliśmy na 3 etapy:
- Zadania na platformie onboardingowej (Skillbox) oraz zdobywanie praktyki w salonie sprzedaży.
- Szkolenie wstępne (możliwe formy: zdalne lub hybrydowe - część szkolenia w formie zdalnej, część w stacjonarnej).
- Kolejne tygodnie, to praca już w salonie sprzedaży z prawdziwymi klientami.
Będzie dużo nowej wiedzy, ale nie obawiaj się, będziesz pod opieką mentora.
Autoryzacja
Po zakończeniu wdrożenia, aby móc wykonywać swoją pracę, musisz zdobyć uprawnienia sprzedażowe. Zdobędziesz je zaliczając test z wiedzy przekazanej w procesie wdrożenia.
Witaj w Grupie PLAY!
Masz pytania? Poznaj odpowiedzi
Jeśli nie widzisz odpowiedzi na swoje pytania, skontaktuj się z nami
W zależności od obszaru może trwać od 2 do 5 tygodni. Dążymy do tego, żeby dać Ci znać jak najszybciej, jaki jest Twój status w rekrutacji, w której bierzesz udział.
Pierwszym kontaktem będzie mailowe potwierdzenie, że Twoja aplikacja do nas wpłynęła. W ciągu kilku dni dostaniesz od nas wiadomość, na jakim etapie rekrutacji Twoje CV zostało przez nas rozpatrzone. Nie ze wszystkimi kandydatami kontaktujemy się telefonicznie, ale zawsze otrzymasz od nas informację, na jakim etapie rekrutacji jesteś.
Zazwyczaj kontaktujemy się z kandydatami do 10 dni roboczych od otrzymania aplikacji.
Proces rekrutacji różni się z zależności od obszaru do którego aplkujesz. Zazwyczaj pierwszym etapiem jest rozmowa telefoniczna z osobą prowadzącą rekrutację lub zaproszenie do wypełnienia testu/nagrania wideo, a drugim spotkanie z przełożonym. W niektórych rekrutacjach możemy zaprosić Cię na kolejne spotkanie, bądź poprosić o rozwiązanie zadania lub przygotowanie prezentacji. (patrz grafika).
Rekruter jest Twoim opiekunem w trakcie całego procesu. Kontaktując się z Tobą na pierwszym etapie rekrutacji przekaże Ci również swój numer telefonu i adres e-mail. To Twój pierwszy kontakt w razie pytań. Rekruter będzie informował Cię jak wyglądają dalsze etapy procesu, proponował terminy spotkania, udzielał informacji po spotkaniach. Jeśli chcesz poznać osoby, które rekrutują do Play, kliknij KONTAKT
Tak. W przypadku niektórych stanowisk prosimy o wypełnienie zadania lub testu. Zawsze jednak na początku rekrutacji informujemy, na czym będą polegały zadania lub test i co będzie się działo na kolejnych etapach.
Spodziewaj się informacji w ciągu maksymalnie 10 dni roboczych. Jeśli proces się przedłuża i nie możemy jeszcze podjąć decyzji, również Cię o tym poinformujemy.
Tak. W przypadku niektórych stanowisk, na ostatnim etapie rekrutacji możemy Cię poprosić o podanie kontaktu do osób, które mogą udzielić Ci referencji. Jeśli masz zgodę tych osób na udostępnienie ich danych kontaktowych osobom trzecim na potrzeby rekrutacji w których bierzesz udział, możesz też umieścić je w swoim CV.
Referencje sprawdza rekruter prowadzący daną rekrutację. Wcześniej poprosi Cię o listę osób, które mogą udzielić referencji na Twój temat.
W spotkaniu udział biorą rekruterzy, przełożeni, a czasem zespół, do którego aplikujesz. Chcemy Cię poznać lepiej!
Ubierz się na rozmowę tak, aby czuć się swobodnie, ale też adekwatnie do sytuacji i stanowiska, na które aplikujesz. Jeśli rozmawiasz online, zadbaj o to, żeby czuć się komfortowo wiedząc, że rozmówcy będą Cię widzieć.
Spotkania trwają zwykle godzinę zegarową. Jeśli aplikujesz do salonu sprzedaży i bierzesz udział w osobistym spotkaniu, Twoja wizyta w salonie może potrwać do 2-3 godzin.
Tak, rekrutujemy głównie online (za pomocą Teams i innych form wideo-rozmów). Jednak część stanowisk (w salonie sprzedaży, na magazynie) wymaga osobistego spotkania z uwagi na specyfikę pracy.
O miejscu spotkania poinformuje Cię osoba prowadząca daną rekrutację. W czasie zachorowań na Covid-19 spotkania rekrutacyjne prowadzone są zazwyczaj online. Rekrutacje do punktów sprzedaży są przeprowadzane w salonach sprzedaży, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa sanitarnego. W przypadku rekrutacji dotyczących stanowisk w centrali Play, spotkania rekrutacyjne odbywają się zazwyczaj w naszej siedzibie przy ulicy Wynalazek 1 w Warszawie. Spotkania w różnych miejscach Polski mogą odbywać się w biurach regionalnych.
W zależności od obszaru, do którego trafiasz, proces wdrożenia może się nieco różnić i zająć mniej lub więcej czasu. Wdrożeniem zwykle zajmuje się przełożony i zespół współpracowników - chętnie Ci pomożemy! Wszyscy nowi pracownicy zaczynają pracę od Welcome Day, czyli pierwszego dnia, w którym otrzymują narzędzia do pracy i przechodzą niezbędne szkolenia.
Wszystko zależy od stanowiska, na które aplikujesz. W przypadku niektórych stanowisk będzie to warunek konieczny, przy innych mile widziana dodatkowa umiejętność.
Staramy się uwzględniać potrzeby naszych studiujących pracowników przy planowaniu grafiku, jednak nie możemy zagwarantować, że każdą z tych potrzeb da się zrealizować. Grafik pracy musi być zaplanowany tak, żeby zapewnić optymalną obsadę w godzinach pracy zespołu. Godziny pracy w salonach sprzedaży to zwykle godziny otwarcia centrów handlowych, a w centrali są to zwykle godziny pracy biurowej, chyba, że w ogłoszeniu napiszemy, że jest inaczej.
Niestety nie mamy takich możliwości. Zespoły, w którym stanowiska są objęte pracą zmianową muszą mieć tak zaplanowany grafik, aby każdego dnia była odpowiednia obsada. W związku z tym nie zawsze będzie możliwość wprowadzenia zmian wyłącznie porannych, choć w ramach zespołu przełożeni starają się mieć na uwadze różne potrzeby pracowników.
Jeśli poszukujemy osoby na pół etatu, wówczas piszemy o tym w ogłoszeniu. Zazwyczaj jednak poszukujemy osób pracujących w pełnym wymiarze godzin.
Naszych pracowników zatrudniamy w oparciu o umowę o pracę, a początek współpracy to zazwyczaj umowa na 3-miesięczny okres próbny. O szczegóły umowy dotyczącej praktyk i stażu zapytaj w trakcie rekrutacji.
To zależy, do jakiego obszaru aplikujesz. Informacje na temat poziomu premii na danym stanowisku otrzymasz w trakcie spotkań rekrutacyjnych.
Zazwyczaj pytamy Cię przy aplikowaniu lub w trakcie rozmów o poziom Twoich oczekiwań finansowych. Szczegóły dotyczące warunków wynagrodzenia ustalimy przed zatrudnieniem.
W Play stawiamy na rozwój pracowników. Przejawia się to zarówno w możliwościach udziału w programach rozwojowych, awansów wewnętrznych jak i szerokiej ofercie szkoleń dopasowanych do stanowiska.