Rekrutacja w Grupie PLAY

Wiemy, że decyzja o zmianie pracy nie przychodzi łatwo. Odpowiemy na Twoje pytania i zrobimy co w naszej mocy, żeby rozwiać wątpliwości.

W Grupie PLAY dbamy o to, żeby rekrutacja była przyjazna, sprawna, a co najważniejsze – efektywna.

Krótki i przyjazny proces rekrutacyjny

Jeśli chcesz pracować w Grupie PLAY - jesteśmy tu dla Ciebie! Rekruterów możesz spotkać tam, gdzie akurat zaglądasz: np. na Linkedinie. Jeżeli chcesz o coś zapytać - śmiało, zagadaj do nas – namiary na nas znajdziesz na stronie KONTAKT.

1 Prześlij CV

W oparciu o nie sprawdzimy, czy szukamy właśnie Ciebie.

2 Porozmawiajmy

Podczas rozmowy telefonicznej zapytamy Cię o Twoje doświadczenie zawodowe. Już na tym etapie rekrutacji będziemy chcieli się dowiedzieć, co Cię napędza do działania. 

3 Spotkajmy się (online)

Spotkanie odbywa się online i uczestniczy w nim Rekruter oraz przyszły przełożony. Jest to czas dla dwóch stron: dla Ciebie abyś lepiej poznał/poznała specyfikę stanowiska oraz dla nas, abyśmy mogli poznać dokładniej Twoje doświadczenie i oczekiwania względem nowego miejsca pracy. Zdarza się, że w trakcie lub po spotkaniu zostaniesz poproszony/a o przygotowanie zadania. 

4 Informacja zwrotna

Bez względu na to, na jakim etapie zakończysz swój udział w rekrutacji, otrzymasz od nas informację o naszej decyzji. Skontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub mailowo. Jeśli wszystko przebiegnie pomyślnie, dołączysz do drużyny #playersów.

1 Prześlij CV

W oparciu o nie sprawdzimy, czy szukamy właśnie Ciebie.

2 Porozmawiajmy

Podczas rozmowy telefonicznej zapytamy Cię o Twoje doświadczenie zawodowe. Już na tym etapie rekrutacji będziemy chcieli się dowiedzieć, co Cię napędza do działania.

3 Spotkanie w salonie sprzedaży (tzw. Play Life)

Na tym etapie masz okazję zobaczyć jak wygląda praca w salonie, poznać przełożonego i zespół. Zdecydujesz, czy ta praca jest dla Ciebie.

4 Informacja na temat statusu w rekrutacji

Bez względu na to, na jakim etapie zakończysz swój udział w rekrutacji, otrzymasz od nas informację o decyzji. Skontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub mailowo. Jeśli wszystko przebiegnie pomyślnie, zostaniesz jednym z #playersów. 😊

Przyjazna atmosfera
Krótki proces rekrutacji
Informacja
o zakończeniu procesu
Możliwość poznania
przełożonego

Masz pytania? Poznaj odpowiedzi

Jeśli nie widzisz odpowiedzi na swoje pytania, skontaktuj się z nami

W zależności od obszaru może trwać od 2 do 5 tygodni. Dążymy do tego, żeby dać Ci znać jak najszybciej, jaki jest Twój status w rekrutacji, w której bierzesz udział. 

Pierwszym kontaktem będzie mailowe potwierdzenie, że Twoja aplikacja do nas wpłynęła. W ciągu kilku dni dostaniesz od nas wiadomość, na jakim etapie rekrutacji Twoje CV zostało przez nas rozpatrzone. Nie ze wszystkimi kandydatami kontaktujemy się telefonicznie, ale zawsze otrzymasz od nas informację, na jakim etapie rekrutacji jesteś.

 Zazwyczaj kontaktujemy się z kandydatami do 10 dni roboczych od otrzymania aplikacji. 

Proces rekrutacji różni się z zależności od obszaru do którego aplkujesz. Zazwyczaj pierwszym etapiem jest rozmowa telefoniczna z osobą prowadzącą rekrutację lub zaproszenie do wypełnienia testu/nagrania wideo, a drugim spotkanie z przełożonym. W niektórych rekrutacjach możemy zaprosić Cię na kolejne spotkanie, bądź poprosić o rozwiązanie zadania lub przygotowanie prezentacji.  (patrz grafika)

Rekruter jest Twoim opiekunem w trakcie całego procesu. Kontaktując się z Tobą na pierwszym etapie rekrutacji przekaże Ci również swój numer telefonu i adres e-mail. To Twój pierwszy kontakt w razie pytań. Rekruter będzie informował Cię jak wyglądają dalsze etapy procesu, proponował terminy spotkania, udzielał informacji po spotkaniach. Jeśli chcesz poznać osoby, które rekrutują do Play, kliknij KONTAKT

Tak. W przypadku niektórych stanowisk prosimy o wypełnienie zadania lub testu. Zawsze jednak na początku rekrutacji informujemy, na czym będą polegały zadania lub test i co będzie się działo na kolejnych etapach.

Spodziewaj się informacji w ciągu maksymalnie 10 dni roboczych. Jeśli proces się przedłuża i nie możemy jeszcze podjąć decyzji, również Cię o tym poinformujemy.

Tak. W przypadku niektórych stanowisk, na ostatnim etapie rekrutacji możemy Cię poprosić o podanie kontaktu do osób, które mogą udzielić Ci referencji. Jeśli masz zgodę tych osób na udostępnienie ich danych kontaktowych osobom trzecim na potrzeby rekrutacji w których bierzesz udział, możesz też umieścić je w swoim CV.

Referencje sprawdza rekruter prowadzący daną rekrutację. Wcześniej poprosi Cię o listę osób, które mogą udzielić referencji na Twój temat. 

W spotkaniu udział biorą rekruterzy, przełożeni, a czasem zespół, do którego aplikujesz. Chcemy Cię poznać lepiej! 

Ubierz się na rozmowę tak, aby czuć się swobodnie, ale też adekwatnie do sytuacji i stanowiska, na które aplikujesz. Jeśli rozmawiasz online, zadbaj o to, żeby czuć się komfortowo wiedząc, że rozmówcy będą Cię widzieć. 

Spotkania trwają zwykle godzinę zegarową. Jeśli aplikujesz do salonu sprzedaży i bierzesz udział w osobistym spotkaniu, Twoja wizyta w salonie może potrwać do 2-3 godzin.

Tak, rekrutujemy głównie online (za pomocą Teams i innych form wideo-rozmów). Jednak część stanowisk (w salonie sprzedaży, na magazynie) wymaga osobistego spotkania z uwagi na specyfikę pracy. 

O miejscu spotkania poinformuje Cię osoba prowadząca daną rekrutację. W czasie zachorowań na Covid-19 spotkania rekrutacyjne prowadzone są zazwyczaj online. Rekrutacje do punktów sprzedaży są przeprowadzane w salonach sprzedaży, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa sanitarnego. W przypadku rekrutacji dotyczących stanowisk w centrali Play, spotkania rekrutacyjne odbywają się zazwyczaj w naszej siedzibie przy ulicy Wynalazek 1 w Warszawie. Spotkania w różnych miejscach Polski mogą odbywać się w biurach regionalnych. 

W zależności od obszaru, do którego trafiasz, proces wdrożenia może się nieco różnić i zająć mniej lub więcej czasu. Wdrożeniem zwykle zajmuje się przełożony i zespół współpracowników - chętnie Ci pomożemy! Wszyscy nowi pracownicy zaczynają pracę od Welcome Day, czyli pierwszego dnia, w którym otrzymują narzędzia do pracy i przechodzą niezbędne szkolenia.

Wszystko zależy od stanowiska, na które aplikujesz. W przypadku niektórych stanowisk będzie to warunek konieczny, przy innych mile widziana dodatkowa umiejętność.

Staramy się uwzględniać potrzeby naszych studiujących pracowników przy planowaniu grafiku, jednak nie możemy zagwarantować, że każdą z tych potrzeb da się zrealizować. Grafik pracy musi być zaplanowany tak, żeby zapewnić optymalną obsadę w godzinach pracy zespołu. Godziny pracy w salonach sprzedaży to zwykle godziny otwarcia centrów handlowych, a w centrali są to zwykle godziny pracy biurowej, chyba, że w ogłoszeniu napiszemy, że jest inaczej.  

Niestety nie mamy takich możliwości. Zespoły, w którym stanowiska są objęte pracą zmianową muszą mieć tak zaplanowany grafik, aby każdego dnia była odpowiednia obsada. W związku z tym nie zawsze będzie możliwość wprowadzenia zmian wyłącznie porannych, choć w ramach zespołu przełożeni  starają się mieć na uwadze różne potrzeby pracowników.

Jeśli poszukujemy osoby na pół etatu, wówczas piszemy o tym w ogłoszeniu. Zazwyczaj jednak poszukujemy osób pracujących w pełnym wymiarze godzin.

Naszych pracowników zatrudniamy w oparciu o umowę o pracę, a początek współpracy to zazwyczaj umowa na 3-miesięczny okres próbny. O szczegóły umowy dotyczącej praktyk i stażu zapytaj w trakcie rekrutacji.

To zależy, do jakiego obszaru aplikujesz. Informacje na temat poziomu premii na danym stanowisku otrzymasz w trakcie spotkań rekrutacyjnych.

Zazwyczaj pytamy Cię przy aplikowaniu lub w trakcie rozmów o poziom Twoich oczekiwań finansowych. Szczegóły dotyczące warunków wynagrodzenia ustalimy przed zatrudnieniem.

W Play stawiamy na rozwój pracowników. Przejawia się to zarówno w możliwościach udziału w programach rozwojowych, awansów wewnętrznych jak i szerokiej ofercie szkoleń dopasowanych do stanowiska.