Dlaczego Grupa PLAY?

Grupa PLAY to miejsce, w którym spotykają się nowoczesne technologie i ogromne możliwości.
Jesteśmy wiodącym operatorem telefonii komórkowej w Polsce. Od czasu naszego startu w 2007 roku zaufało nam ponad 17 milionów abonentów.

Od samego początku dostarczamy naszym Klientom zaawansowane rozwiązania technologiczne i wyznaczamy kierunek rozwoju całej branży. Nieustannie też powiększamy Grupę PLAY, jednocześnie zachowując stabilną pozycję na rynku jako dostawca usług i pracodawca. 

Poznaj historię naszej firmy

Playersi i nasze wartości

W Grupie PLAY pracuje obecnie ponad 4000 osób. Dużą część tej grupy stanowią fantastyczni specjaliści od sprzedaży i obsługi klienta, którzy na co dzień mają kontakt z klientami i rekomendują im najlepsze rozwiązania.

Pracują z nami także marketingowcy, najlepsi fachowcy od IT i nowoczesnych technologii światłowodowych oraz całe zespoły specjalistów wykwalifikowanych w innych obszarach. Wszyscy tworzymy grupę #Playersów, których praca przekłada się na jakość naszych usług.

Clear, czyli wszystko jasne
Close & Care, czyli jesteśmy blisko, dbając o naszych pracowników i klientów
Can do, czyli damy radę
Passion for better, czyli kochamy wyzwania
Joy, czyli świętujemy sukcesy i wspólne chwile

Wydarzenia z ostatniego kwartału

32. Finał Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy z udziałem Play

Jak co roku wspieramy WOŚP. 

Playersi kwastowali i wzięli udział w biegu "Policz się z cukrzycą". Z kolei najbardziej zaangażowani pracownicy Contact Center w studiu WOŚP pomogli w obsłudze Licytacji Najbardziej Hojnych Darczyńców, na którą przekazaliśmy 100 złotych kart SIM! 

Gramy do końca świata i jeden dzień dłużej! 

W Play stawiamy na inspiracje, kreatywność i rozwój z programem Ambasadorzy Rozwoju

Mija rok, odkąd uruchomiliśmy program Ambasadorzy Rozwoju, w którym bierze udział 18 ekspertek i ekspertów sprzedaży z naszej sieci salonów. To, co dotychczas zrobili przerosło nasze najśmielsze oczekiwania!

Przez ostatni rok Ambasadorzy i Ambasadorki dzielili się wiedzą sprzedażową ze swoimi kolegami i koleżankami, inspirowali do rozwoju w tym zakresie, a także promowali usługi i produkty Play. W związku z tym przygotowali ponad 30 różnych materiałów szkoleniowych i promocyjnych, w tym:
☑ podcasty rozwojowe,
☑ recenzje szkoleń,
☑ testy i recenzje sprzętów,
☑ Tips&Tricks do systemu CRM,
☑ nagrania z wydarzeń firmowych,
☑ wideo-wywiady.

Uczestnicy programu doceniają to, że mogli sprawdzić się w nowych, niestandardowych rolach i działaniach, nabyć ogromnego doświadczenia, poszerzać wiedzę i przekazywać ją dalej. 

Akademia Technologii Play

6. edycja Akacemii Technologii Play skupiła się na sztucznej inteligencji - jednym z najważniejszych trendów w dziedzinie telekomunikacji i technologii.

Program konferencji obejmował szeroki zakres tematów, od wykorzystania sztucznej inteligencji w biznesie, po rozwój technologii i kompetencje sprzedawcy przyszłości. To nie tylko doskonałe miejsce do zdobywania wiedzy dla Playersów, ale też do dzielenia się doświadczeniem i tworzenia przyszłości naszej branży.
 

Play na Forum Gospodarczym Time

W tym tygodniu uczestniczyliśmy w Forum Gospodarczym Time, konferencji organizowanej przez KIGEiT (Krajową Izbę Gospodarczą Elektroniki i Telekomunikacji). O naszych planach związanych z rozwojem infrastruktury stacjonarnej i mobilnej w najbliższych latach mówił w debacie „Inwestycje w telekomunikacji” Michał Ziółkowski - Członek Zarządu P4 ds. Techniki.

Michał wskazywał między innymi, jak ważne jest współdziałanie branży i współdzielenie infrastruktury, aby najskuteczniej rozwijać infrastrukturę telekomunikacyjną i dostarczać naszym klientom wysokiej jakości usługi stacjonarne i mobilne.

Ruszamy w Polskę!

Spółdzielnie i wspólnoty mieszkaniowe to ważny partner w rozwoju naszej sieci mobilnej i stacjonarnej. Dlatego w tym tygodniu rozpoczęliśmy cykl wizyt na Regionalnych Spotkaniach Zarządców Nieruchomości, organizowanych przez Polski Instytut Rozwoju Rynku.

Pierwsze dwa spotkania odbyły się w tym tygodniu w Katowicach i Krakowie, a o korzyściach ze współpracy z Play opowiadał Wiesław Padło, dyrektor Biura Regionalnego w Katowicach.

Wszystkie wydarzenia